دانلود نرم افزار موبایل و دفترچه راهنمای دزدگیر اماکن پایرونیکس

e80f6ad6201a14bc4bab50924eb3d2129b03e66d 1642595464.jpg
24 / 100

دزدگیرهای اماکن پایرونیکس (Pyronix) یکی از برندهای معتبر در زمینه سیستم‌های امنیتی و دزدگیرهای اماکن هستند. این دزدگیرها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و قابلیت‌های متنوع، می‌توانند امنیت خانه‌ها، دفاتر، و سایر اماکن را تضمین کنند. در زیر برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های دزدگیرهای پایرونیکس آورده شده است:

دزدگیر پایرونیکس p70 و سایر مدل ها قابلیت پشتیبانی از سنسورهای حرکتی، سنسورهای در و پنجره، و سنسورهای شکست شیشه از جمله تجهیزاتی هستند که در این سیستم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قابلیت کنترل از راه دور در مدل‌های مختلف پایرونیکس تعبیه شده است. این دستگاه ها امکان کنترل از راه دور از طریق اپلیکیشن‌های موبایل را دارند، که این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا سیستم امنیتی خود را از هر مکانی کنترل کنند.

امکان پشتیبانی از سیستم‌های هوشمند را دارند. این دزدگیرها می‌توانند با سیستم‌های خانه هوشمند یکپارچه شوند و به این ترتیب امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند.

هشدار دقیقه و فوری در صورت وقوع حادثه. سیستم به سرعت هشدار می‌دهد و می‌تواند پیام‌های هشدار را به صاحب ملک یا مراکز امنیتی ارسال کند.

نصب و راه‌اندازی بسیار آسان دزدگیر های اماکن پایرونیکس. بسیاری از مدل‌های پایرونیکس با دستورالعمل‌های ساده‌ای ارائه می‌شوند که نصب و راه‌اندازی آنها را برای کاربران آسان می‌کند.

این سیستم‌ها به دلیل کیفیت بالا و کارایی مناسب، انتخاب خوبی برای افزایش امنیت مکان‌های مختلف هستند.

 

این دزدگیر علاوه بر داشتن ریموت فیزیکی قابلیت کنترل از راه دور از طریف اپکلیکیشن موبایل را هم داراست که ما در مجموعه بروز مارکت برای سهلوت استفاده شما عزیزان این نرم افزارها را آماده دانلود کرده ایم:

 

نرم افزار تحت وب دزدگیر اماکن (ویژه تمامی موبایل ها آیفون و اندروید ، تبلت و کامپیوتر)

دانلود نرم افزار رسمی و نصبی ویژه اندروید (موبایل و تبلت)

 

ارسال دیدگاه